- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
ЮЗАБИЛИТИ
Юзабилити е „степента, в която продуктът може да бъде използван от определени потребители за постигане на определени цели с ефективност, ефикасност и удовлетворение в определен контекст на употреба” - стандартът ISO 9241-11 успява да го каже доста сложно, нали.
Преведено на по-практичен език, това означава, че ако знаете как потребителите използват интернет пространството вие може да изградите сайт, който да бъде максимално полезен за тях. Можете да го постигнете като съобразите своето интернет поведение и съдържанието на вашия сайт с навиците за търсене и навигация на потребителите.
Това включва широка гама от въпроси – как да опишете продуктите, които предлагате, как да накарате посетителите да се върнат отново във вашия сайт, какви да са вътрешните връзки в сайта и как посетителите да се ориентират лесно без да се чудят „къде пък съм сега”. А също и - как потребителите търсят в интернет, как реагират на получените резултати от търсачките, как да повишим доверието им към нас.
Запитайте се:
Защо хората посещават интернет страниците?
Какво правят там?
Защо ги напускат?
Ако знаете отговорите на тези въпроси, вие ще можете:
Да създадете сайт в който посетителите се ориентират интуитивно.
Да представите информацията ясно и стегнато.
Да предоставите на потребителите ясни възможности за избор.
И да поставите важните неща на правилното място.