- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
Google AdWords
Pay-per-click (PPC) се наричат тези интернет реклами, при които заплащате, за броя кликове върху рекламата, а не за това колко пъти или за какъв период от време се е показвала тя.
Най-популярната форма на pay-per-click реклама е AdWords. Това са спонсорираните връзки в Google, които се появяват над първите резултати от търсенето или вдясно от тях. Те са един от най-лесните и бързи начини да започнете да привличате към вашия сайт потенциални клиенти. Особено полезни са за нови сайтове, а използването им има ефект и върху „естественото”, безплатно класиране на по-предни позиции, на първа страница или дори на първо място в Google.
Наши клиенти с разнообразни бизнес модели са използвали AdWords с много голям успех. Ако обаче сте в бизнеса със строеж на магистрали, клиентите очевидно няма да идват при вас след търсене в Google и в такъв случай можете спокойно да си спестите разходите за AdWords.
Опитайте ефекта от AdWords върху посещенията във вашия сайт като започнете с кампания на стойност няколко лева на ден. Можете да заплащате кампаниите си в Google AdWords и по банков път, но ви препоръчваме да използвате кредитна карта. След като се регистрирате, въвеждате ключовите думи, по които очаквате да ви потърсят вашите клиенти и стартирате новата си кампания. Не е трудно да направите настройките сами, но ако не успеете, обадете се и ние ще ви помогнем.
В Google AdWords можете да зададете максималната стойност на клик за всяка отделна ключова дума, да определяте в кои часове или дни да се показва рекламата ви, да ограничавате рекламата си по градове и райони и т.н.