- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
Банери
Банерите са най-популярната форма на интернет реклама. Това са познатите на всички графични реклами, които отвеждат към друга интернет страница (наричана landing page).
Въпреки, че всеки сайт би могъл да използва банери с произволен размер, съществуват международни стандарти за банерните размери, които се утвърждават ежегодно от IAB (International Advertising Bureau). Препоръчваме ви да използвате банери със стандартни размери, защото така няма да се налага да ги променяте всеки път когато искате да поставите свои банери на чужд сайт или пък чужди банери на своя. През последните години изключително често се използват банерите с размери 728/90 и 300/250 пиксела.
Съществуват и статични банери, но повече кликове предизвикват банерите, които включват, анимация, или видео. Не ви препоръчваме да добавяте звук към банерите си освен ако не държите много на това. Неочакваният звук може неприятно да изненада този, който попадне на банера ви не когато трябва – вечер, когато децата му заспиват или по време на научна конференция. Основната цел на банерите е да привлекат внимание и да предизвикат действие. Затова и в практиката се използват толкова разнообразни техни разновидности – плаващи (floating) и мултимедийни (reach media) банери, pop-up прозорци, различни комбинации на банерите с онлайн игри и т.н.
Когато провеждате кампания чрез банери в интернет, най-вероятно ще ви таксуват по един от трите най-разпространени начина: за брой показвания на рекламата (импресии), за период на показването й (например за един месец) или пък за всеки клик, отвел посетители към вашия сайт (pay-per-click).
Можете многократно да повишите ефекта от интернет банерите върху вашия бизнес ако използвате трите доказани техники:
1. Подканете посетителя да направи това, което искате: „Купи”, „Абонирай се”, Кликни”, „Регистрирай се”, „Обади се” и т.н.
2. Добавете и елемент на спешност: „Офертата важи до…”, „Само днес…”
3. Предложете стимул: „Безплатен подарък”, „Отстъпка от 30%”
Internetreklama.bg може да ви консултира и да изработи подходящите банери за вашите рекламни кампании в интернет.