- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
URL АДРЕС НА СТРАНИЦИТЕ ЗА ПО-ДОБРА SEO ОПТИМИЗАЦИЯ
URL адресите на страниците трябва да съдържат ключовите думи на български или на езика и с азбуката с които биха били търсени от потребителите. За SEO смисъл имат адреси като „вашият-сайт.com/отрова-за-мравки.html”, а не като „вашият-сайт.com/product534”, с който вероятността да се класирате на първо място в Google е значително по-ниска. Също така е по-добре ако URL адресът е написан на кирилица, вместо латиница. Във втория случай е важно да спазите и правилата за транслитерация.
За предпочитане е URL адресите на страниците да са свързани с тирета, а не да са изписани с долни черти или да са слято. Изписвайте URL адресите на страниците само с малки букви.