- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
КАК ДА ИЗБЕРЕМ ДОМЕЙН ЗА ПО-ДОБРА SEO ОПТИМИЗАЦИЯ
Ако сайтът, който създавате е на известен бранд, то най-добре е домейнът да носи името на бранда – например shell.bg. Ако обаче целта ви е SEO Оптимизация и позициониране на първо място в Google, най-добре е домейнът да съдържа в себе си ключовата дума, по която искате да оптимизирате. Например hamali.bg или kluychar.bg. В този случай трябва да се съобразите с правилата за транслитерация – каква латинска буква или комбинация от тях съответства на всяка от българските букви. Тук можете да се запознаете с транслитерирането в Google. Това е важно, защото когато купувате домейн, който искате да излиза на първите места по думата „пица”, трябва да изберете например pica.info, а не pizza.info.
По отношение на дължината на името на домейна - колкото по-кратко е то - толкова по-добре. За предпочитане е да използвате една дума, но ако името на домейна се състои от две думи (например: business и forum) няма особено голяма разлика дали те са написани слято или с тирета. От гледна точка на оптимизацията е добре в името на домейна да няма много тирета. Дългите, сляти наименования пък не винаги са лесни за запомняне от потребителите. При равни други условия изберете този вариант, който ще се възприема по-добре и ще се запомня по-лесно от вашите посетители. Именно поради тази причина съкращенията не са удачни за име на домейн, освен разбира се ако марката няма да се популяризира като съкращение – например dps.bg, cska.bg и т.н.
След като вече сте избрали името на домейна разберете и какъв хостинг ви е необходим за по-добрата SEO оптимизация на вашия сайт.