- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
ВЪТРЕШНИТЕ ЛИНКОВЕ В САЙТА
За доброто класиране на вашия сайт на първите места в Google трябва да обърнете внимание на навигацията и структурата му още при неговото изграждане. Стремете се към това вътрешните му страници да бъдат достъпни с възможно най-малък брой кликвания от началната страница, както и да поставите линк към най-важните от тях на фронт пейджа.
Когато при оптимизацията поставяте линкове между отделните страници имайте предвид, че те трябва да бъдат от ключовите думи и словосъчетания, по които оптимизирате, като например „климатици panasonic ” а не от „виж тук” или „продължи напред”, освен ако разбира се не оптимизирате сайта си по някоя от тези фрази.
Търсещите машини, също както и хората, обичат разнообразието. Направете линковете си към вътрешните страници на вашия сайт от синоними на ключовата дума, по която оптимизирате, както и от поне няколко различни словосъчетания с нея. Например ако оптимизирате по думата „климатици”, поставете линкове от различни словосъчетания, като например „нов климатик”, „инверторни климатици”, „климатици Toshiba”, „Климатична инсталация”, вместо само от думата „климатици”.