- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
КАК ДА ДОБАВЯ ФИРМАТА СИ В GOOGLE MAPS
Ако искате вашата фирма или обект да се показват в Google maps първо трябва да имате акаунт за услугите на Google или да си създадете нов (който можете да използвате също така за Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google Adwords, Gmail и др.). След като вече разполагате с такъв - влезте в Google Places – там трябва да въведете телефонен номер за да проверите дали вече вашата фирма вече не е регистрирана.
Ако нямате активна регистрация – въведете данните в полетата от формата за регистрация. Напишете кратък, но съдържателен текст, който най-добре описва дейността на вашата фирма и изберете категориите, в които попада тя, както и вашия уеб сайт.
След като въведете необходимата информация трябва да изчакате между 1 и 2 седмици за да получите картичка от Google, съдържаща PIN код, който след това трябва да въведете за да потвърдите вашата регистрация. След като преминете тази последна стъпка вероятно ще отнеме между 3 и 5 дни докато вашият обект започне да се показва в картите на Google.
Ако за вас е важно сайтът ви да излиза на първо място в Google – това е една от стъпките, която може да спомогне за неговото по-добро класиране при локално търсене в търсещата машина.