- GOOGLE ADWORDS
- SEO
- CMS
- CRM
- E-MAIL МАРКЕТИНГ
- АНАЛИЗИ
- АФИЛИЕЙТ ПРОГРАМА
- БАНЕРИ
- БЛОГ
- ВАЙРЪЛ МАРКЕТИНГ
- ДИЗАЙН НА САЙТ
- ИМЕ, ЛОГО И СЛОГАН
- ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН
- ДОМЕЙН И ХОСТИНГ
- МЕДИЯ КУПУВАНЕ
- МОБИЛНИ ВЕРСИИ
- НЮЗЛЕТЪР И ПРЕСРИЛИЙЗ
- ОБУЧЕНИЯ
- ОНЛАЙН ИГРИ
- ОНЛАЙН РЕПУТАЦИЯ
- ОФЛАЙН ПРОМОТИРАНЕ
- РЕДАКЦИИ И РЕДИЗАЙН
- СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
- ФОРУМ
- ЮЗАБИЛИТИ
- ОНЛАЙН МЕДИЯ
- КОЛЕКТИВНО ПАЗАРУВАНЕ
КАК ДА СЪЗДАДЕМ SILO СТРУКТУРА НА САЙТА?
Silo структурата може да ви помогне да изведете сайта си на първо място в Google с много по-малко входящи връзки към вашия сайт, отколкото ако използвате друг тип структура.
За целта организирайте информацията в дървото на сайта си тематично като я разделите на теми. Например ако продавате автомобили, създайте на първо ниво страници, които ще оптимизирате по имената на отделните марки коли, а под всяка от тях поставете страници за всеки отделен модел. Например ако сайтът ви е nov-avtomovil.com, създайте страници nov-avtomobil.com/citroen, nov-avtomobil.com/mercedes, nov-avtomobil,com/audi, към които да има линк от главното меню на nov-avtomobil.com. След това добавете от страницата nov-avtomobil.com/citroen линкове към nov-avtomobil.com/citroen/berlingo, nov-avtomobil.com/citroen/c1, nov-avtomobil.com/citroen/Picasso и т.н.
При siloing e препоръчително да има поне 6 страници под основната – в горния пример – да има поне 6 стр. за модели под всяка марка. По този начин страницата за марката става важната страница, която ще излиза на челните места в търсачките, а страниците за моделите я подкрепят.
При siloing от всяка от страници с моделите трябва да има линк към фронт пейджа nov-avtomobil.com и към основната страница на марката nov-avtomobil.com/citroen. Също така е важно да не създавате линкове към други части от сайта – категории или страници. Представете си всяко Silo, като отделен уеб сайт.