КАК ДА ИЗБЕРА ФИРМА ЗА SEO ОПТИМИЗАЦИЯ?

Присъствието в онлайн света вече е задължителна част от стратегията за развитие на всяка една модерна компания. През изминалата 2017 година няколко от най-големите брандове в света обявиха, че приходите им от онлайн продажби надминават тези на физическите им обекти и тази тенденция тепърва ще се развива. Когато говорим за онлайн маркетинг и популяризиране на бизнеса ни в онлайн света на първо място безспорно трябва да споменем SEO оптимизацията. Според официалния блог на Google най-добрият начин за дългосрочно популяризиране на уеб сайт е именно SEO. Инвестициите в SEO оптимизацията бележат невероятни ръстове в последните години и много големи и малки компании отделят ежегодно част от бюджета си в тази насока. 

Ако вие сте собственик на бизнес, който искате да популяризирате в интернет и да постигате повече посетители, клиенти и респективно приходи, тогава първият и най-важен въпрос, който следва е именно ‚Как да избера SEO фирма‘.  В следващите редове ще ви представим най-важните критерии, по които всеки един бизнесмен ще може сам да се ориентира в избора на SEO компания, на която да повери развитието на уеб сайта си.

  • Опит. Ако се опитвате да си отговорите на въпроса ‚Как да избера SEO фирма‘ тогава първото, което ще трябва да проверите при дадена SEO агенция е нейния опит. В наситения пазар на тези услуги днес съществуват новоизлюпени компании, които често предлагат изключително ниски цени на услугите си, като същевременно нямат нищо постигнато до момента като резултати. Поради тази причина едва ли уважаващ бизнеса си предприемач би поверил развитието му на хора, които нямат никакъв опит в областта, напротив нашият първи съвет е винаги да проверявате опита на SEO агенцията, която евентуално ще наемете. Препоръчваме ви да избирате компании, които работят поне от 5 и повече години на пазара. SEO оптимизация 1SEO оптимизация - реализирани проекти
  • Портфолио. Следващата ни препоръка за това ‚ Как да избера SEO фирма‘ е да разгледате реализираните проекти на дадената SEO компания. Запомнете – няма добра SEO агенция, която да не показва клиентите, с които е работила, както и резултатите, които са постигнати. След като посетите сайта на компанията, първото нещо, което трябва да погледнете е именно портфолио раздела. Няма нищо по-ценно за един клиент от това да види върху какви проекти е работила дадената SEO агенция и респективно какви резултати са постигнати. Всяка една добра SEO компания задължително ще сложи своите най-добри постижения в работата си, не само за да се похвали, но и за да покаже, че работата й наистина дава положителни резултати на клиентите й.
  • Клиентска база, отзиви и препоръки. След като сте разгледали частта с портфолиото на дадената SEO компания, следващата ви задача е да потърсите секцията с клиентите й и техните препоръки. Много е важно агенцията да е работила с различни и по възможност реномирани клиенти, които са изказали положителни мнения за свършената работа. Същевременно разгледайте в интернет други мнения за компанията, които не са в нейния сайт. Препоръки за всяка една добра SEO компания има не само във фирмения им сайта, а задължително и извън него (форуми, други сайтове, блогове, социални мрежи и т.н.)
  • Професионален уеб сайт. Задължително разгледайте добре уеб сайта на фирмата, която желаете да се заеме с вашата SEO оптимизация. Фирменият уеб сайт на дадена SEO агенция говори много за нейните услуги. Ако сайтът е направен професионално, изглежда добре, дава достатъчно информация и съдържа портфолио страница, това предполага професионализъм и доверие към услугите, които се предлагат. Наличието на блог и разяснителни теми за SEO оптимизацията също са голям плюс при избора ви на SEO компания. Много фирми изобщо не обясняват естеството на работа на своите клиенти, което често води до неразбиране и евентуални бъдещи проблеми в комуникацията клиент – изпълнител, докато компания, която детайлни е представила различните аспекти на SEO оптимизацията определено заслужава доверие и показва професионализъм.SEO оптимизация 2SEO оптимизация - професионализъм
  • Цени. Понятието ниска цена за SEO оптимизация го забравете. Работата върху професионалното оптимизиране на уеб сайт е изключително сложна, обемна и изисква много ресурси за да донесе качествени резултати в крайна сметка. Именно поради тази причина цени от 200-300 лева на месеца за цялостна SEO оптимизация са крайно подвеждащи и предприемачите, които се подвеждат по тях в последствие установяват, че са си дали парите за крайно незадоволителни класирания в Google. Всеки бизнесмен, решил да инвестира в онлайн маркетинг , трябва да разбере, че качествените услуги струват пари и ако искате да постигнете повече за вашия бизнес послушайте англичаните, които са казали много отдавна „евтиното винаги излиза скъпо“. 
  • Прозрачни условия. Много често SEO компаниите предлагат услугите си без договор, което реално им гарантира свобода на работа и липса на отговорност към бъдещите резултати. Задължително подписвайте договор с избраната от вас агенция, в който ясно са описани задълженията на двете страни. Препоръчваме ви договорите да бъдат подписвани при нотариус, което гарантира сериозността на предоставяните услуги.
  • Отчети. SEO компанията би трябвало да ви дава месечни отчети за свършената работа, както и за временните позиции на вашия сайт. Всяка една професионална SEO агенция е длъжна да предоставя тази информация на своите клиенти, като по този начин гарантира прогрес на работа и дава възможност на клиентите си да правят евентуални промени при наличието на изменения в процеса на работа. Съветваме ви да не използвате услугите на компании, които ви държат на тъмно и не ви дават отчетност относно работата, за която им плащате ежемесечно. 
  • Добра комуникация. Много важно условие за безпроблемната работа е наличието на коректна комуникация между клиентите и SEO оптимизаторите. Това е възможно само, ако SEO компанията разполага с проект мениджъри, които да са ‚мостът‘ между изпълнителите на услугата и нейните поръчители. Една от важните предпоставки за крайния успех на всяка SEO оптимизация е именно измененията, които се налагат и от двете страни по време на работа и своевременните им приложения към вече изготвената SEO стратегия.SEO оптимизация 3SEO оптимизация - позиции

SEO оптимизация от Optimystica.

Internetreklama.bg препоръчва професионалните SEO услуги на Optimystica.com. Компанията има дългогодишен опит в областта, като младият й и висококвалифициран екип е постигнал изключителни резултати за редица реномирани клиенти в България и чужбина. Не отлагайте популяризирането на вашия бизнес в онлайн света, а изберете най-правилния вариант и се обадете на Optimystica.com, а те ще изготвят най-правилната стратегия за вашето онлайн развитие.

 

Преди да решите на кого да поверите SEO оптимизацията на своя сайт, обмислете следните предпоставки за плодотворна съвместна работа:

Постижения. Попитайте не просто кои фирми са били клиенти на въпросната SEO компания, а и какви са резултатите от тяхната работа – като рейтинг в Google, като увеличение на трафика към сайта и като финансови резултати. Сами се досещате, че фактът, че си работил например за Nokia, не означава, че си постигнал отлични резултати.

Препоръки. Може и да звучи малко странно, но не е нужно да четете препоръките! Едва ли някой ще напише лоша препоръка, а дори и да го е направил, едва ли някой ще ви я даде да я прочетете. Тогава защо изобщо да искате препоръки?! Най-малкото, за да проверите дали SEO фирмата изобщо има някакви клиенти и дали може да си направи труда да осигури препоръки от тях. От препоръките няма много голяма полза, ако не вдигнете телефона, не се обадите лично и не разпитате клиентите на SEO компанията за впечатленията им от тяхната работа.

Служители. Много вероятно е да получите по-сериозни гаранции за резултата от SEO оптимизацията, ако компанията, която наемете има служители, а не се състои от един-единствен човек, често работещ през деня нещо съвсем друго. А и кой може да ви гарантира, колко дълго той ще продължи да бъде в този бизнес!?!

Цена. Със сигурност ще се съгласите, че „ниската цена не си струва”. Спомнете си за случаите когато сте искали да „минете тънко” и след това се е наложило да плащате втори път, за да получите качеството, което сте очаквали . Извеждането на сайт на първо място в Google не е като купуването на чорапи – ако купите некачествени чорапи, все пак имате чорапи, ако купите некачествена SEO услуга – нямате нищо!

Откритост. Знайте какво точно ще направи SEO фирмата за вашия сайт. Избягвайте фирми от типа „черни кутии”, в които просто пускате задание и пари, с обещание че ще получите резултат. Ако не ви казват какво правят – те или не правят нищо, или правят нещо нередно. Сигурни ли сте, че резултатът, който ще постигнат за вашия сайт, няма да е вследствие на използването на „черни” SEO техники, водещи до „наказание” от страна на търсачките?

Съдържание. Ок, линкове към вашия сайт наистина ви трябват, но линковете и съдържанието са като Ин и Ян на SEO оптимизацията. Може ли фирмата, която проучвате да ви осигурява редовно професионално написани и SEO-грамотни текстове?

Обучение. Ще ви обясни ли вашата SEO фирма всичко, което трябва да знаете за оптимизацията, ще ви обучи ли, за да можете впоследствие сами да поддържате сайта си?

Гаранции. Интересувайте се от гаранции, че работата ще бъде свършена добре и целите ви като рейтинг и трафик ще бъдат постигнати. Убедете се, че сте наясно какви ще са последиците ако в даден момент прекъснете съвместната си работа.

Индивидуален подход. Различните сайтове се нуждаят от различен подход защото имат различни конкуренти, различна структура и история, насочени са към различни аудитории и т.н. Разбира ли вашата SEO компания уникалността на вашия сайт? Какво различно от стандартните онлайн решения може да ви предложи?

Бизнес. SEO оптимизацията не е самоцел, а е част от целия онлайн маркетинг на вашата компания. Ще може ли вашата SEO фирма да ви консултира и да ви помогне да развиете бизнес модела, съдържанието и маркетирането си в интернет. Между другото, без всичко това е невъзможно да се постигнат стабилни дългосрочни резултати – много посещения, висок рейтинг в търсачките и повече продажби.

 

SEO оптимизация 1
SEO оптимизация 1
SEO оптимизация 2
SEO оптимизация 2
SEO оптимизация 3
SEO оптимизация 3
SEO оптимизация 4
SEO оптимизация 4
SEO оптимизация 5
SEO оптимизация 5
SEO оптимизация 6
SEO оптимизация 6
SEO оптимизация 7
SEO оптимизация 7
SEO оптимизация 8
SEO оптимизация 8
SEO оптимизация 9
SEO оптимизация 9
SEO оптимизация 10
SEO оптимизация 10
SEO оптимизация 11
SEO оптимизация 11
SEO оптимизация 12
SEO оптимизация 12
SEO оптимизация 13
SEO оптимизация 13
SEO оптимизация 14
SEO оптимизация 14
SEO оптимизация 15
SEO оптимизация 15
SEO оптимизация 16
SEO оптимизация 16
SEO оптимизация 17
SEO оптимизация 17
SEO оптимизация 18
SEO оптимизация 18
SEO оптимизация 19
SEO оптимизация 19
SEO оптимизация 20
SEO оптимизация 20
SEO оптимизация 21
SEO оптимизация 21
SEO оптимизация 22
SEO оптимизация 22
SEO оптимизация 23
SEO оптимизация 23
SEO оптимизация 24
SEO оптимизация 24
SEO оптимизация 25
SEO оптимизация 25
SEO оптимизация 26
SEO оптимизация 26
SEO оптимизация 27
SEO оптимизация 27
SEO оптимизация 28
SEO оптимизация 28