Обучения

Колкото повече средства от арсенала на интернет маркетинга владеете, толкова повече клиенти в интернет ще можете да печелите. Internetreklama.bg може да ви помогне да овладеете:

-  Изграждане и управление на вашата онлайн репутация – това включва мониторинг, моделиране и обогатяване на информацията, която съществува за вашата компания в интернет.


-  Всички възможности, които ви дават Facebook и останалите социални мрежи – създаване, поддържане и брандване на профили, платена реклама, иницииране и участие в групи и т.н. Потребителите ви са във Facebook, а вие къде сте?


-  Използване на спонсорираните връзки в Google AdWords и други pay-per-click форми на реклама –  за много от нашите клиенти това е била най-ефективната форма на реклама и с времето те са увеличавали средствата, инвестирани в Google AdWords.


-  Оптимизация за търсещи машини (SEO) – ще ви помогнем да научите какво трябва да правите, за да излиза сайтът ви на първа страница и на първо място в Google. Оптимизацията за търсещи машини включва управление на над 30 основни фактора, влияещи върху рейтинга на вашия сайт. Но все пак Ин и Ян на оптимизацията, нейните два основни компонента, си остават броят входящи връзки към вашия сайт и редовното добавяне на оригинално съдържание.


-  Анализ на статистиките за посещаемостта на вашия сайт и ключовите думи, по които ви откриват посетителите. Познаването на поведението на потребителите може да ви помогне да разпределите маркетинговите си усилия и бюджета по по-оптимален начин.


-  Провеждане на E-mail маркетинг кампании – набиране на бази данни, изготвяне и изпращане на нюзлетъри и пресрилийзи.


-  Създаване и успешно управление на интернет магазин – съществуват много интернет магазини, които имат стоки на добри цени, но нямат нито един клиент! Продуктът и цената далеч не са всичко за един успешен онлайн бизнес модел. Освен оптимално юзабилити и онлайн реклама, интернет магазинът ви може да се нуждае и от офлайн промотиране или добавяне на допълнителна стойност за потребителите под формата на съвети или статии и т.н.

Работа с CMS (Content Management System) – тя ви позволява сами да управлявате съдържанието на вашия сайт без да се налага да усвоявате HTML или да ползвате услугите на дизайнер.