КАК ДА СЪЗДАДЕМ SILO СТРУКТУРА НА САЙТА?

Silo структурата може да ви помогне да изведете сайта си на първо място в Google  с много по-малко входящи връзки към вашия сайт, отколкото ако използвате друг тип структура.

За целта организирайте информацията в дървото на сайта си тематично като я разделите на теми. Например ако продавате автомобили, създайте на първо ниво страници, които ще оптимизирате по имената на отделните марки коли, а под всяка от тях поставете страници за всеки отделен модел. Например ако сайтът ви е nov-avtomovil.com, създайте страници nov-avtomobil.com/citroen, nov-avtomobil.com/mercedes, nov-avtomobil,com/audi, към които да има линк от главното меню на nov-avtomobil.com. След това добавете от страницата nov-avtomobil.com/citroen линкове към nov-avtomobil.com/citroen/berlingo, nov-avtomobil.com/citroen/c1, nov-avtomobil.com/citroen/Picasso и т.н.

При siloing e препоръчително да има поне 6 страници под основната – в горния пример – да има поне 6 стр. за модели под всяка марка. По този начин страницата за марката става важната страница, която ще излиза на челните места в търсачките, а страниците за моделите я подкрепят.

При siloing от всяка от страници с моделите трябва да има линк към фронт пейджа nov-avtomobil.com и към основната страница на марката nov-avtomobil.com/citroen. Също така е важно да не създавате линкове към други части от сайта – категории или страници. Представете си всяко Silo, като отделен уеб сайт.